esmaspäev, 20. oktoober 2014

Minu esimene postitus

Tere Teie kõik, kes te minu blogi loete!

Ma pole kunagi varem blogi pidanud, seega loodan, et mul tuleb see ikka ilusti välja. Mainin ka ära, juhul kui keegi ei tea, mida ma siin Prantsusmaal täpselt teen. Nimelt olen ma ühe projekti raames siin praktikal. Kui tahad täpsemalt teada, siis kirjuta mulle- ma räägin meeleldi. Aga nüüd siis asja juurde. Olen Lõuna-Prantsusmaal linnas nimega Crest. Ilus linn, vaikne ja mõnus. Mulle väga meeldib, tundub et teistele ka, kes siin minuga on. 

Niisiis, räägin lühidalt sellest, mis siin meiega juhtunud on kahe päeva jooksul ning mida me teinud oleme. Pühapäeva varahommikul lendasime Tallinnast Frankfurti. Seal oli ümberistumine, edasi lendasime Prantsusmaa poole. Jõudsime siia kohaliku aja järgi natukene peale kümmet. Lennud sujusid ilusti. Tahaks öelda, et kõik muu ka, kuid edasi nii hästi ei läinud. Kui olime Prantsusmaal lennukist maha saanud, siis läksime oma pagasit ootama. Päris kaua võttis aega see kõik.. Üks hetk pandi liin kinni ja meie pagasit ei olnud mitte kuskilt näha. Läksime siis kohe asju ajama, õnneks oli üks tore prantsuse naine, kes oli samuti tulnud Eestist, ning aitas meid, sest meist keegi ei oleks oma algtasemel keeleoskusega sellega hakkama saanud. Läksime siis mingisse ruumi, kus pandi meid pabereid täitma. Täitsime ära ja seejärel öeldi, et meie pagas saabub teisipäeval ja tuuakse meile koju kohale. Alguses ei jõudnudki kohale, mõtlesin et ah no, mis siis on, pole ju hullu- vähemalt olen Prantsusmaal. Majutuskohta jõudes sain alles aru, et tegelikult ei olnud meil ju mitte midagi, ainult riided mis seljas olid ja mitte nii vajalikud asjad käsipagasist, kõik vajalik oli pagasis. Aga pead norgu ei lasknud, terve esimene päev oli väga lõbus. Muidugi edaspidine ka. Aga Lyonist pidime minema rongi peale ja sõitma Valance Ville'i. Sõit kestis pool tundi, läks kuidagi väga kiiresti. Sinna tuli vastu Gregory, kes sõidutas meid siis majutuskohta ja on meile ka edaspidi abiks.

Majutuskohta jõudes saime üllatuse osalisteks- me ei teadnud, et elame ühes majas perega. Alguses mõtlesime, et no nii, kuidas me küll ära mahume- neid oli päris palju. Aga siis tuli välja, et elame teises maja osas. See tähendab, et meil on kõik vajalik, Eraldi köök, WC, vannituba, magamistoad. Kõik on väga ilus, hästi hoitud ja puhas. Perekond on väga tore ja lahke. Meile nad meeldivad- tundub et meie neile samuti. Kui nad said teada, et meie pagas on kadunud, tõid nad meile kohe rätikuid, pesemisvahendeid, hambaharjad jne. Gregory oli veel arvestanud sellega, et pühapäeviti on poed kinni, ta ostis meile pitsat, juua, kaks pudelit veini. Saime vähemalt kõhud täis ja kohalikku veini proovida. Maitsev oli.

Täna hommikul ärgates ja allakorrusele minnes märkasin, et pagas oli kohale jõudnud. No see tegi küll palju heameelt. Kui saime pestud ja ärgatud, tuli Gregory meile järgi ja näitas meile natuke kesklinna. Peale seda läksime kooli, kus me nädala oleme. Tutvusime kooli ning oma õpetajatega. Inimesed olid kõik väga sõbralikud. Käisime lõunal söömas ning peale seda viis üks õpetaja meid supermarketisse, et me saaksime endale koju süüa osta. Arvasime, et siin on kallim kui Eestis, kuid väga nagu ei olegi. Poes käidud, suundusime kodu poole. Puhkasime natuke ja otsustasime, et läheme linnaga tutvuma. Kõndisime väga pika maa, käisime poodides ja uudistasime ümbrust. Tore oli, nalja sai palju. Kui õhtul uuesti koju jõudsime, tegi Nastja meile süüa- hakklihaga makarone. No meil ikka vedas, et Nastja nii hea kokk on. Nüüd ongi aeg puhkamiseks ja homme hommikul on aeg kooli minna ning oma oskusi näidata. 

Selline on siis minu esimene kokkuvõtlik postitus. Kirjutan ikka jälle. Mitte küll iga päev, kuid siiski paari päeva tagant. 




See on siis pilt koolist, kus oleme nädala :)

                                                             
                                                              Meie majutuskoht

Läksime linnaga tutvuma


Tallinna lennujaam. Varahommik. Enne minekut

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar